söndag 6 oktober 2013

Valpträff!

Idag har det hänt en stor grej! - Jag har träffat mina syskon!!!! Lyckan var total! Hade nästan glömt bort dem, jag har ju min nya familj nu men så fort jag såg dem så visste jag vem de var. De hade alla blivit så stora! Såklart var alla supersnygga, de har ju samma gener som jag :-). Mest pratade jag med Toffee och Malmö -  snacka om snygga tjejer mina systrar har blivit!
 Pusskalas med mina systrar Toffe (uppe till höger) och Malmö (nere till höger).

Jag och Toffee (ö.v.), jag och Malmö (ö.h), Nikolai med  mig och Toffee (n.v.), mamma och Malmös mamma gosar med oss alla tre (n.h.).

Sedan drog jag och tjejerna ner till Stranden och tog oss ett bad, det var härligt!


Här ser ni oss samlade, hela syskonskaran, två kunde inte komma så de fattas men annars är alla här.Vilket stiligt gäng vi är!


Hoppas vi ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara små varelser!!! Åh vad sött! Cuteness overload. Har suttit och smygkikat lite nu men nu var jag bara tvungen att kommentera!

    SvaraRadera