måndag 30 september 2013

Wow, vilken helg!

Jag har haft mitt livs helg! Vi var på Orust hos farfar som fyllde 70 år, alla barn och barnbarn var samlade och alla hundar!!!! Min kusin Bob var där och vi hade så tokroligt! Han kunde en massa roliga saker som han lärde mig och vi lekte och busade hela tiden. Mamma sa att jag följde honom som en liten svans men det var ju bara för att han var så kul, tror jag fått mig en liten idol :-)

Bästa vänner!

 Vi hade superkul och busade massor på gräsmattan!

Som bästa vänner delar vi pinne!

 Lek på stranden var härligt - och tro det eller ej - jag badade! Ja, ja, jag vet att jag sa att det inte var något för hundar men Bob sa att det var superhärligt så jag provade och det var faktiskt helt ok, lite läskigt så jag gick inte så långt ut men kul var det!

 På kvällen skulle man klä upp sig så då hade Bob köpt slipsar till oss båda - se så fina vi var!

Och så här fina var alla människorna!

Tog lite på krafterna... sov sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar