onsdag 25 september 2013

Vill man bli fin får man lida pin!

Idag har jag fått lära mig ett nytt uttryck - vill man vara fin får man lida pin! I helgen ska vi till Orust och fira farfar som fyller 70 år och då ska man visst vara extra fin, så fin att mamma tyckte att jag var tvungen att bada. Och det där är ju inte min favorit precis. Jag har försökt förklara för henne att fiskar trivs i vatten, inte hundar! Men mamma envisas och menar tom att Cockrar gillar att bada, fnys säger jag åt det!
Jag gjorde dock mitt bästa för att kämpa emot och jag tror nog att hon blev lika blöt som jag, mycket nöjd med det! 


Och efter badet sprang jag runt som en tok i hela huset och försökte torka av mig, kom på att soffan var särskilt bra till detta! Efter sofftorken såg jag ut så här: 


Badet tog verkligen på krafterna så sedan fick jag hoppa upp i soffan och mysa med Felica.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar