lördag 17 augusti 2013

Bloggande



Här sitter jag och bloggar, int helt lätt att få mina valptassar att trycka rätt på tangenterna men skam den som gr sig. Måster erkänna att det är riktigt kul att se den där snygga hunden i min blogg. Ibland ser jag även honom i något mina människovänner kallar spegeln. Då brukar jag skälla på honom! Han är väldigt snygg och verkar se upp till mig jättemycket för han gör precis som jag gör.


Det här med bloggande måste jag ju erkänna kommer från barnens TV program "Dog wiht a blog". Han är cool, ja inte så cool som jag men ändå!

2 kommentarer:

  1. Hej Zorro. Vi tycker du ska lära din matte eller husse att skriva på datorn. Vi dikterar så slipper vi fastna med klorna i tangentbordet. Nospussar från Britta, Holger och Maja

    SvaraRadera
  2. Vilket bra tips, ska lära upp matte! Och vilken fin blogg ni har, ska fortsätta att läsa den. Nospussar till er också!

    SvaraRadera