tisdag 20 augusti 2013

Vaccination - check!

Idag har vi varit på äventyr! Först åkte vi iväg i bilen, det gillar jag, det är spännande att sitta i bilen och så kommer man till nya ställen! Och så kom vi fram till ett stort hus med en gräsmatta utanför - oj vad mycket spännande lukter där var. För min del hade vi kunnat sniffa runt på den gräsmattan fortfarande men mamma ville in i huset. Även där var det mycket spännande, många människor, hundar och katter. Jag fick sitta i mammas knä och så väntade vi en stund. Sedan kom vi in i ett rum och fick träffa en snäll vetrinär. Hon sa att jag var den sötaste hund hon sett! Vet jag ju om att jag är men alltid kul att höra! Hon ville känna på mig lite överallt och sedan fick jag en godisbit och då passade hon på att göra något i min nacke. Mamma sa att hon gav mig en spruta men det märkte jag inte, jag åt ju godis! Och efter det var vi färdiga och åkte hem. Allt jag hört om att vetrinären är läskig visade sig helt fel, de är ju supersnälla och ger en godis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar